Aliexpres #2





Tym razem były to trzy rzeczy z czego na jedną z nich szczególnie czekałam :) Linki podam na samym dole, tymczasem przystępuję do prezentacji:
1. Zegarek z beżowym paskiem. Klasyka w najczystszej postaci, czyli coś co lubię najbardziej, bo do wszystkiego pasuje, wygląda elegancko no i na o wiele droższy niż w rzeczywistości był :) Kosztował dokładnie 6,55zł :)



2.Pudełeczko, portmonetka, nie wiem jak to nazwać - tutaj jestem trochę rozczarowana, bo zamek ciężko chodzi i nie wiem czy szybko się nie zepsuje, mam nadzieję, że nie, bo to fajny gadżet żeby schować pieniądze kiedy nie bierze się portfela (np plażę czy rower) czy jak na zdjęciu ze strony - można schować tam drobne rzeczy typu słuchawki - jedne już rozwaliłam, bo latały luzem po torebce i kabel raz dwa sie uszkodził. Kosztowało 4,85zł.



3. Gwóźdź programu - czyli pędzle! Dla nich w ogóle zaczęłam zgłębiać tematykę zamawiania z chińskich stron, bo zestaw z miłym włosiem na polskim rynku to wydatek minimum ponad stówę, a po co przepłacać, jeśli można taniej?
Urzekły mnie te różowe rączki, ostatnio w ogóle powraca mi sympatia do tego koloru, zaczyna być to niepokojące :) Po pierwszym użyciu muszę przyznać, że włosie jest bardzo milutkie, w trakcie malowania uciekło kilka włosków, zobaczymy co będzie dalej :) Bardzo na nie czekałam, bo zbliża się pewna rodzinna uroczystość na którą chciałam trochę poszaleć z makijażem i teraz wiem, że z tymi pędzlami mi się to uda, bo cienie będą się pięknie blendować. Poniżej moje pierwsze próby :) Jedyne co mnie zaskoczyło to ... rozmiar pędzli ... nie są jakieś bardzo małe ale standardowych wymiarów też nie mają, niżej zdjęcia. Pędzle były najdroższe, dlatego nie zamówiłam ich za pierwszym razem, chciałam sprawdzić stronę nim wydam więcej. Kosztowały 18,37zł, ale za zestaw 10 pędzli myślę że to prawie darmo, zobaczymy jeszcze jak będzie po kilkunastu myciach.



Paczki doszły bardzo szybko. Zamówienie zrobiłam 6 sierpnia, zegarek doszedł 26 sierpnia, a pędzle i pudełeczko 30 sierpnia więc dostawa trwała razem z zaksięgowaniem zapłaty i weekendami 20 i 24 dni, czyli bardzo mało w stosunku do tego co jest podawane na stronie, a naprawdę się bałam że (przede wszystkim pędzle) nie dojdą na czas. Wishlist na moim koncie w Aliexpress wciąż się wydłuża więc niebawem kolejne zamówienie.
A Wy zamawiacie na chińskich stronach? Jeśli tak to jakich, chętnie poszperam :)
Zegarek:https://www.aliexpress.com/item/Womens-Retro-Design-Leather-Band-Analog-Alloy-Quartz-wantch-reloj-pulsera-mujer-relojes-horloge-montres-femmes/32708565662.html?spm=2114.13010608.0.60.K2Ajs0

Pudełko:https://www.aliexpress.com/item/Multifuction-Portable-Key-Coin-for-MP3-Earphone-Cable-Bag-Storage-Box-Colorful-0528/32618768074.html?spm=2114.13010608.0.52.K2Ajs0

Pędzle:https://www.aliexpress.com/item/10-Pcs-Pro-Cosmetics-Brush-Women-Soft-Cosmetic-Makeup-Brushes-Maquiagem-Powder-Toiletry-Set-Blending-Blush/32704625810.html?spm=2114.13010608.0.68.K2Ajs0

Komentarze

  1. Muszę koniecznie zrobić zakupy na Ali. ;] Podejrzewam jednak, że moja lista byłaby za długa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj długo za długo czaję się na te pędzle z Ali... Chyba nie wytrzymam miesiąca dłużej. Namówiłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czesto robię zakupy na allie i mam stamtąd pędzle. Ale te Twoje wyglądają uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz dawno przestałam robić zakupy na ali. teraz to tylko mam współprace z zaful itp., a ali mnie za bardzo kusi, wiec tam nie wchodze hehe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty