Misja świadkowa - sukienka!





Nie powinna być zbyt ciemna ani zbyt jasna. Nie może być wyzywająca, ale też i nie za skromna. Nie może być za krótka, a długa będzie niewygodna w czasie pomagania młodej, Nie powinna odwracać uwagi od panny młodej, ale i też nie być niewidoczna. Jaka więc powinna być idealna sukienka dla świadkowej?


Pierwsza druhna czy w Polsce po prostu świadkowa jest pierwszą osobą zaraz po Pani Młodej na której skupia się wzrok gości weselnych. Przepadłam na pintreście, sklepach internetowych i im więcej sukienek oglądam, tym bardziej nie wiem jaką sukienkę chcę. Mam w głowie pewien obraz, ale sama nie jestem go pewna. Poniżej dwie strony które totalnie skradły moje serce, bo co jedna sukienka to ładniejsza!


















Mój faworyt to trzecia sukienka od Lucky Dots - ale nie jestem pewna granatowego, czy wypada i jak to będzie wyglądać, chodź moja Panna Młoda to moje urodowe przeciwieństwo więc ona z ciemną karnacją i białą suknią, a ja córka młynarza i granat to powinno być idealne uzupełnienie. Marzy mi się też długa suknia, którą mogłabym wyleczyć błędy studniówkowe. Co myślicie?
Świadkową będę pierwszy i najprawdopodobniej ostatni raz - dlatego chcę spełnić swoją rolę w stu procentach!

A Wy jakie macie doświadczenia w świadkowaniu? Sukienka naprawdę jest aż taka ważna? Czy może nie warto się aż tak przejmować?

M

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Wszystkie piękne, dlatego wybór taki trudny :D

      Usuń
  2. Jej, jakie śliczne! Chyba nie wiedziałabym, co wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się właśnie najbardziej podoba ta granatowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba wszystkie mi się podobają haha. szczególnie różowe :D no i te koronkowe :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty