#1



Dlaczego ja tutaj?
Z biegiem lat z wszelkich ogólnodostępnych źródeł dociera do nas ogłupiająca papka, a im bardziej jest się tego świadomym, tym bardziej jest to irytujące i szkoda na to choć jednej sekundy swojego życia. Nawał bodźców dobiegających z każdej strony jest nie do wytrzymania, aż w końcu mówisz sobie "Halo, to moje życie! Co zrobię, będzie moją decyzją, a nie pani w telewizorze!".  Trochę się dałam wciągnąć tej "papce" i jestem przez to na siebie strasznie zła. Przestałam robić rzeczy które dawały mi ogromną frajdę i co najważniejsze - pozwalały rozwijać się wewnętrznie. Więc na pewno będzie to o tym co ważne i o tym co warto, ale w końcu jestem dopiero dwudziestojednoletnią dziewczyną i miejsce na nieco bardziej błahe tematy również się znajdzie. Tak! 21! Kto by pomyślał, co? A czuję się o wiele mniej dorosła niż kiedy kończyłam lat 18. Też tak macie?   
Nie jest to mój pierwszy raz, ale wcześniej były to zmyślone opowiadania nastolatki która podświadomie chciała być tą główną bohaterką. Teraz chcę być sobą - w najlepszym wydaniu.

Komentarze

Popularne posty